Sposoby na dobrą reklamę salonu fryzjerskiego

Po otwarciu salonu fryzjerskiego przychodzi czas na radość i dumę. Tyle serca i uwagi włożyliśmy przecież w każdy, najmniejszy nawet, detal. Znaleźliśmy odpowiednią nazwę, zaprojektowaliśmy ciekawe logo, mamy do dyspozycji wykwalifikowany personel i szeroką paletę usług. Wydaje się, że wszystko jest zapięte na ostatni guzik. Pozostaje jednak jeszcze jedna, niezwykle ważna kwestia – reklama. Bez niej nie ruszymy z kopyta. Jak zatem skutecznie promować salon fryzjerski?

Zadbaj o reklamę w najbliższym otoczeniu
Odpowiednie chwyty marketingowe możemy zastosować już w samym salonie. Pierwszym krokiem jest stworzenie unikalnego szyldu, który przykuje uwagę osób mijających salon. Być może nie wejdą oni do środka za pierwszym, czy drugim razem, ale ziarno padnie na podatny grunt. Wiele salonów posiada duże witryny, które stanowią doskonałą powierzchnię reklamową. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zamieścić na nich chwytliwe hasło reklamowe lub informacje o najnowszych promocjach. Tego rodzaju przekaz musi być czytelny, a jednocześnie witryny powinny współgrać z aranżacją wnętrza. Nie mogą jej w żaden sposób zaburzać.
Gdy klient trafi już do naszego salonu, możemy działać dalej. Wizytówki, broszury i foldery zaprojektowane przez fachowców i spójne z wizerunkiem salonu staną się dla klientów dobrym źródłem informacji oraz reklamą zachęcającą do stałego korzystania z jego usług.

Reklama w Internecie
Żadna Pracownia Fryzjerska nie odniesie dziś spektakularnego sukcesu, jeżeli nie zbuduje solidnej bazy stałych klientów. Można ich poszukiwać w różny sposób. Internet otwiera przed nami spore możliwości.

Własna witryna internetowa jest już w zasadzie koniecznością. Szukając informacji na temat określonych produktów czy usług klienci nie zastanawiając się długo wpisują odpowiednią frazę w wyszukiwarkę. Strona internetowa powinna dostarczać podstawowych informacji, przede wszystkim danych kontaktowych. Warto zamieścić na niej cennik. Potencjalnych klientów z pewnością zachęcą certyfikaty, które świadczą o umiejętnościach i doświadczeniu pracowników salonu.

Ogromną siłę ma obecnie reklama w mediach społecznościowych. Facebook, Twitter, Instagram dają szansę stałej obecności w sieci oraz nieustannego kontaktu z klientami. To nie tylko dobry sposób na zaistnienie w świadomości klientów, ale również na zyskanie ich sympatii, zaufania i stworzenie pozytywnego wizerunku salonu.

Źródło: http://www.zyskownafirma.pl/reklama-salonu-fryzjerskiego/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *